09122706737

ساخت قطعات با ماشین های CNC

8 / 10
از 4 کاربر

گروه صنعتی پارس بلور یکی از مجموعه های قدیمی در زمینه ساخت قالب بلور و کریستال و ساخت قطعات با ماشین های سی ان سی میباشد که از پیشرفته ترین دستگاه ها برای ساخت قالب و قطعات بهره میبرد. این شرکت کلیه خدمات خود را با بالاترین کیفیت،  کوتاه ترین زمان و بهترین قیمت به انجام میرساند.

قالب های بلور و کریستالی که توسط آنها انواع محصولات بلوری و کریستالی تولید میشوند یکی از حساس ترین قالب ها محسوب میشوند و باید توسط ماشین های سی ان سی تولید شوند. ساخت قطعات با ماشین های سی ان سی مزیت های زیای را ایجاد میکند که مهمترین ویژگی آن که از خواسته های همیشگی مشتریان نیز میباشد افزایش دقت قالب ها میباشد. با توجه به اینکه کوچکترین ایراد و نقصی در قالب های بلور و کریستال میتواند بر روی محصول تولید شده تاثیر بسیار زیادی داشته باشد،  از این رو دستگاه های CNC   با دقت بالای خود میتوانند بهترین و بی نقص ترین قالب را تولید کنند.

ساخت قطعات با ماشین های CNC

ساخت قطعات با ماشین های CNC با کیفیت بالا و بهترین قیمت

دو فاکتور کیفیت و قیمت در ساخت قطعات با ماشین های CNC برای مشتری همواره حائز اهمیت بوده است و بیشتر مشتریان تمایل دارند تا این خدمات را نه تنها با کیفیت بالا بلکه با قیمت مناسب دریافت نمایند.

به طور کلی اغلب شرکت هایی که خدمات ساخت قطعات با ماشین های سی ان سی را ارائه میدهند با توجه به اینکه این دستگاه ها از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند موفق به جلب رضایت مشتریان خود از بابت کیفیت کار شده اند . اما باید توجه داشته باشید که پیشرفته بودن دستگاه های سی ان سی و همچنین نیروی متخصص نیز در افزایش کیفیت کار تاثیر گذار هستند.

گروه صنعتی پارس بلور کلیه خدمات خود از قبیل ساخت قطعات با ماشین های CNC ‌، ساخت قطعات فلزی صنعتی (آلومینیوم، فولاد، چدن) ، قطعه زنی تعداد بالا با CNC، ساخت قطعات فلزی به روش  ماشین کاری و همچنین مونتاژ، ساخت قطعات صنعتی و سری، ساخت قطعات دقیق، ماشین کاری انواع قالب های صنعتی، ساخت قطعات آلومینیومی و سایر فرایندهای ماشینکاری را با قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان به مشتریان ارائه میدهد و برای بهره مندی از این خدمات تنها یک تماس با کارشناسان مجموعه کافیست.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :