09122706737
10 / 10
از 4 کاربر

قالب های پرس فشاری

شرکت صنعتی پارس بلور که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰  در زمینه تولید و ساخت قالب های پرس فشاری و قالب کریستال آغاز نمود با توجه به بکارگیری از بهترین تجهیزات و دستگاه های قالب سازی از جمله دستگاه های پیشرفته CNC‌ توانسته رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب نماید.

بلور و کریستال هایی که در فروشگاه ها در معرض دید قرار گرفته و بفروش میرسند هر یک با قالب های خاصی تولید میشوند. از جمله قالب هایی که برای تولید بلور و کریستال مورد استفاده قرار میگیرد قالب های پرس فشاری میباشد که از پر کاربرد ترین قالب ها نیز محسوب میشود. ساخت قالب های پرس فشاری  کاری کاملا تخصصی است و حساسیت بالای ساخت آن باعث شده تا بسیاری از شرکت ها پرسنلی متخصص و کارکشته را برای ساخت آنها به خدمت بگیرند. ساخت قالب های پرس فشاری علاوه بر نیروی کار متخصص توسط دستگاه های مخصوصی نیز انجام میشود. در ساخت قالب های پرس فشاری از آلیاژهای گوناگونی استفاده میشود . از جمله آلیاژهایی که برای ساخت قالب های پرس فشاری استفاده میشود و جزو آلیاژهای پر کاربرد نیز محسوب میشوند باید به فولاد، چدن و استیل اشاره نمود.

قالب های پرس فشاری

روش های ساخت قالب های پرس فشاری

روش های ساخت قالب های پرس فشاری نیز متفاوت میباشد و تنها از یک روش ساخت برخوردار نیست. به طور کلی سه روش متفاوت برای ساخت این قالب ها مورد استفاده قرار میگیرد که باید به پرس اتوماتیک،‌پرس هیدرولیک و پرس دستی اشاره نمود.

هر یک از این روش های ساخت قالب های پرس فشاری با یکدیگر متفاوت هستند و تنها با یک روش خاص تولید نمیشوند.  نسبت به نوع دستگاهی که این قالب ها بر روی آنها نصب میشوند  از روش های متفاوتی برای ساخت قالب استفاده میشود.

این روش های ساخت قالب نیاز به تخصص و تجهیزات مخصوصی دارند و نمیتوان تنها با یک نوع تجهیزات و روش های ساخت این قالب ها را تهیه نمود. برای سفارش ساخت قالب های پرس فشاری با کیفیت میتوانید با کارشناسان گروه صنعتی پارس بلور تماس حاصل نمایید.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :