09122706737
10 / 10
از 1 کاربر

قالبهای لاله و حباب لوستر

شرکت صنعتی پارس بلور با توجه به نیاز کشور و صنایع تولید محصولات شیشه ای و بلوری امکان ساخت قالبهای لاله وحباب لوستر را برای مشتریان خود فراهم نموده است و در طی سالها فعالیت خود نیز توانسته با تولید قالبهای با کیفیت نظر مشتریان و صنایع را جلب نماید.

صنایع زیادی در کشور ما وجود دارند که در زمینه تولید محصولات شیشه ای و همچنین بلوری فعالیت میکنند.  این صنایع با توجه به سلایق گوناگون محصولاتی بسیار متنوع را در مدت زمان کوتاهی وارد بازار میکنند و با توجه به همین تنوع بالای محصولات این شرکت ها، نیاز به واردات از دیگر کشورها تا حد زیادی کاهش یافته است. در واقع این قالبهای لاله وحباب لوستر هستند که  امکان ساخت و تولید محصولاتی متنوع را پدید آورده اند. قالبهای لاله وحباب لوستر که برای تولید محصولات مورد استفاده قرار میگیرند توسط شرکت هایی که در زمینه تولید قالب سازی بلور و قالبسازی کریستال فعالیت میکنند طراحی و تولید میشوند. طراحی و ساخت قالبهای لاله وحباب لوستر نیز توسط افراد متخصص و همچنین ابزار‌آلات مخصوصی انجام میشود.

قالبهای لاله و حباب لوستر

کیفیت ساخت قالبهای لاله وحباب لوستر اهمیت بسزایی دارد

قالبهای لاله وحباب لوستر باید به گونه ای طراحی  و تولید شوند که هیچگونه نقصی در آنها  بوجود نیاید. کوچکترین نقصی در ساخت قالبهای لاله وحباب لوستر باعث میشود تا محصول تولید شده نیز نقص های زیادی داشته باشد و نتواند انتظار تولید کنندگان را به خوبی بر آورده سازد.

در طراحی و ساخت قالبهای لاله وحباب لوستر و همچنین قالب سازی بلوز و قالبسازی کریستال شاید به بارها بررسی پیش از اتمام کار نیاز باشد تا بتوان از با کیفیت بودن آنها اطمینان حاصل نمود.  مهارت و همچنین ابزارآلاتی که برای ساخت قالبهای لاله وحباب لوستر مورد استفاده قرار میگیرند از اهمیت زیادی برخوردار هستند اما یک عامل کلیدی و بسیار مهم دیگر نیز وجود دارد که کیفیت قالبها را تحت تاثیر قرار میدهد.

استفاده از مواد اولیه مناسب و آلیاژهای با کیفیت میتواند بر روی کیفیت قالب تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. هر چه موادی که برای ساخت  قالب شیشه و بلور مورد استفاده قرار میگیرند علاوه بر تضمین کیفیت بر روی دوام و طول عمر آن نیز تاثیر گذار خواهند بود.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :